неділю, 23 лютого 2014 р.

Для зацікавлених

Світова література 5 клас


Контрольна робота № 3
За творчістю Дж. Кітса, Й. В. Гете, Г. Гейне, Е. Сетона-Томпсона
Варіант 1
Початковий та середній  рівні (по 1 балу)

1.     Якого художнього образу немає в поезії Й.В.Гете «Нічна пісня подорожнього» (за перекладом М. Бажана)?

а) вершини;         б) вітерця;     в) сонця;     г) бору.

2.     У поезії Г. Гейне «Задзвени із глибини» ліричний герой просить передати привіт:

а) матері;          б) коханій;           в) троянді;        г) ромашці.

3.     Герой-оповідач із твору Е. Сетона-Томпсона «Снап» пишається своїм улюбленцем:

а) за сміливість;           б) розмір;         в) злість;        г) дзвінкий голос.

4.     Головна думка оповідання «Снап»:

а) не можна в жодному разі вбивати вовків;

б) великий урок сміливості, який дала людям природа;

в) люди мають навчитися бачити красу природи;

г) і звірі також уміють любити.

5.     Визначте метафору в рядках із вірша Дж. Кітса (переклад В.Мисика):

Поезія землі не оніміє,

Коли життя в мовчання крижане

Усе заковує…

6.     Продовжте речення.

Тема твору – це…

Достатній рівень (2 бали)

Схарактеризуйте коротко образ Снапа з однойменного оповідання Е.Сетона – Томпсона.

Високий рівень (4бали)

1)    Напишіть твір «Звеличення краси природи в поезіях Дж. Кітса, Й. В. Гете, Г. Гейне».

2)    Складіть діалог між весняною пісенькою та трояндою за поезією Г. Гейне.


Варіант 2

Початковий та середній  рівні (по 1 балу)

1.     У перших шести рядках поезії «Нічна пісня подорожнього» Й.В.Гете зображені, відображені, передані:

а) тема;        б) пейзаж;           в) ідея;          г) антитеза.

2.     У поезії Г. Гейне «Задзвени із глибини…» посланцем від ліричного героя виступає:

а) весняна пісенька;               б) промінчик сонця;

в) вечірня зіронька;                г) літній дощик.

3.     У Лобо, героя однойменного оповідання Е. Сетона-Томпсона, була подруга, яка отримала ім’я Бланка, адже була за кольором:

а) зі світлою смугою на спині;              б) сірувато-блакитною;

в) білою;                                                   г) з чорною плямою на лобі.

4.     Основною темою оповідання Е. Сентона – Томпсона «Снап» є:

а) пригоди мисливців;

б) історія кохання між людиною і собакою;

в) розвиток фермерського господарства;

г) природний героїзм, сила, уперта боротьба за свою свободу тварин.

5.     Визначте метафору в рядках поезії Дж. Кітса «Про коника та цвіркуна».

…Цвіркун у хаті

Заводить пісню,

Що в теплі міцніє.

6.     Продовжте речення.

Ідея твору – це…

Достатній рівень (2 бали)

   Схарактеризуйте образ природи в одному з вивчених віршів (Дж. Кітса, Й. В. Гете, Г. Гейне).

Високий рівень (4 бали)

1)    Напишіть твір «Утвердження любові до всього живого в оповіданні Е.Сетона – Томпсона «Снап»».

2)    Складіть діалог між Коником і Цвіркуном за поезією Дж. Кітса.

Немає коментарів: