Світова література 5 клас
Контрольна робота № 3
За творчістю Дж. Кітса, Й. В.
Гете, Г. Гейне, Е. Сетона-Томпсона
Варіант 1
Початковий та середній рівні (по 1 балу)
1.
Якого
художнього образу немає в поезії Й.В.Гете «Нічна пісня подорожнього» (за
перекладом М. Бажана)?
а)
вершини; б) вітерця; в) сонця; г) бору.
2.
У поезії
Г. Гейне «Задзвени із глибини» ліричний герой просить передати привіт:
а)
матері; б) коханій; в) троянді; г) ромашці.
3.
Герой-оповідач
із твору Е. Сетона-Томпсона «Снап» пишається своїм улюбленцем:
а)
за сміливість; б) розмір; в) злість; г) дзвінкий голос.
4.
Головна
думка оповідання «Снап»:
а)
не можна в жодному разі вбивати вовків;
б)
великий урок сміливості, який дала людям природа;
в)
люди мають навчитися бачити красу природи;
г)
і звірі також уміють любити.
5.
Визначте
метафору в рядках із вірша Дж. Кітса (переклад В.Мисика):
Поезія землі не оніміє,
Коли життя в мовчання крижане
Усе заковує…
6.
Продовжте
речення.
Тема
твору – це…
Достатній рівень (2 бали)
Схарактеризуйте коротко
образ Снапа з однойменного оповідання Е.Сетона – Томпсона.
Високий рівень (4бали)
1)
Напишіть
твір «Звеличення краси природи в поезіях Дж. Кітса, Й. В. Гете, Г. Гейне».
2)
Складіть
діалог між весняною пісенькою та трояндою за поезією Г. Гейне.
Варіант 2
Початковий та середній рівні (по 1 балу)
1.
У перших
шести рядках поезії «Нічна пісня подорожнього» Й.В.Гете зображені, відображені,
передані:
а)
тема; б) пейзаж; в) ідея; г) антитеза.
2.
У поезії
Г. Гейне «Задзвени із глибини…» посланцем від ліричного героя виступає:
а)
весняна пісенька; б) промінчик сонця;
в)
вечірня зіронька; г) літній дощик.
3.
У Лобо,
героя однойменного оповідання Е. Сетона-Томпсона, була подруга, яка отримала ім’я
Бланка, адже була за кольором:
а)
зі світлою смугою на спині;
б) сірувато-блакитною;
в)
білою;
г) з чорною плямою на лобі.
4.
Основною
темою оповідання Е. Сентона – Томпсона «Снап» є:
а)
пригоди мисливців;
б)
історія кохання між людиною і собакою;
в)
розвиток фермерського господарства;
г)
природний героїзм, сила, уперта боротьба за свою свободу тварин.
5.
Визначте
метафору в рядках поезії Дж. Кітса «Про коника та цвіркуна».
…Цвіркун у хаті
Заводить пісню,
Що в теплі міцніє.
6.
Продовжте
речення.
Ідея
твору – це…
Достатній рівень (2 бали)
Схарактеризуйте образ природи в одному з
вивчених віршів (Дж. Кітса, Й. В. Гете, Г. Гейне).
Високий рівень (4 бали)
1)
Напишіть
твір «Утвердження любові до всього живого в оповіданні Е.Сетона – Томпсона «Снап»».
2)
Складіть
діалог між Коником і Цвіркуном за поезією Дж. Кітса.
Немає коментарів:
Дописати коментар